Na co se nás nejčastěji ptáte?

Pokud nenajdete odpověď na vaši otázku níže, neváhejte nám napsat na info@cream-space.cz.

  • Jak funguje CREAM space?

    CREAM space jsou sdílené prostory ideální pro osoby, které potřebují pracovní prostor či místo pro schůzku jen několikrát do měsíce. Sdílenou kancelář i zasedací místnost si můžete rezervovat od jedné hodiny.

  • Jaký je rozdíl mezi sdílenou kanceláří a sdílenou zasedací místností?

    Základní je rozdíl je nejen v ceně, ale i v počtu lidí. Sdílená kancelář je vhodná od 1 osoby, zatímco sdílená zasedací místnost od 6 osob.

  • Jak velké kanceláře a zasedací místnosti jsou k dispozici?

    V nabídce máme různé kapacity kanceláří, a to konkrétně kanceláře pro jednu až šest osob. Zasedací místnosti jsou až pro dvanáct osob.

  • Umožňujete i pronájem kanceláře na hodinu?

    Ano, všechny nabízené kanceláře je možné pronajmout si už od hodiny. Získáte klid na práci, motivující prostředí a soukromí pro schůzky.

  • Je možné si prohlédnout sdílené prostory předem?

    Ano, na sdílené kanceláře i zasedací místnosti se můžete přijít podívat. Prohlídky si však rezervujte předem na telefonním čísle +420 573 776 333 nebo vyplňte formulář na této webové stránce a kompetentní osoba se vám ozve, abyste si domluvili termín.

  • Jak si zarezervovat sdílený prostor?

    Postup je jednoduchý. Stačí se zaregistrovat na webové stránce cream-space.cz. Poté si vyberete konkrétní kancelář, zasedací místnost, nebo byt. Následně zvolíte datum a dobu, po kterou chcete mít prostor pronajatý. Částka za pronájem se vám přepočítá. Potom ji zaplatíte buď bankovním převodem, nebo přes platební bránu. Jakmile obdržíme platbu, dostanete přístupový kód do kanceláře a další podrobné informace.

  • Budu mít k dispozici fakturu?

    Samozřejmě. Fakturu vždy obdržíte na e-mail a přehled všech faktur uvidíte i ve svém účtu po přihlášení.

  • Jak probíhá platba za pronájem?

    Vždy je nezbytné zaplatit si pronájem předem, a to buď přes bankovní převod, nebo kartou přes platební bránu.

  • Jsou kanceláře, zasedací místnosti a byty vybavené?

    Ano. Všechny sdílené prostory s flexibilní dobou pronájmu jsou plně vybavené, takže se o nábytek nemusíte starat. Zkrátka si přinesete pouze notebook a můžete se pustit do práce.

  • Je možné využít sdílené prostory o víkendu?

    Sdílené zasedací místnosti a kanceláře prozatím není možné rezervovat si na víkendy. Byt si však zarezervujete na jakýkoliv den v měsíci.

  • Proč sdílený prostor využívat?

    V první řadě se nemusíte vázat smluvně na jeden rok a více, ale zvolíte si čas, po který kancelář potřebujete, ať už jsou to hodiny, dny, nebo týdny.

Načítám...